دانلود رایگان نرم افزار و بازیهای اندروید-PC
.:: Your Adversing Here ::.
 

خدمات : بازگردانی اکانت هک شده،تغییر اکانت سینک شده و …

اکانت کلشت هک شده؟گریه
کسی وارد دهکدت میشه و واست مزاحمت ایجاد میکنه؟متعجب
دوست داری دسترسی هکر رو قطع کن؟خجالتی
نگران نباش!آرام مشکلو بدست خدمات گروه emad se7en بسپار100%

دوستان زمانی که شما بازی کلش اف کلنز را شروع میکنید هیچگاه ممکن است فکر این را نکرده باشید روزی ممکن است مشکلاتی عجیب و غریب گریبانگیر شما شود!

اما خدمات ما چیست؟

1- بازیابی اکانت هک شده
همان طور که میدانید، برای ذخیره بازی کلش اف کلنز، به یک جیمیل نیاز دارید تا آن جیمیل را به بازی کلش آف کلنز متصل کنید تا زحماتی که برای دهکده خود کشیده اید از بین نرود و بتوانید در هر زمان به دهکده خود دسترسی داشته باشید. حال اگر کسی خواسته یا نا خواسته، جیمیل و رمز جیمیلی که به دهکده شما متصل شده باشد را داشته باشد یا بدست بیاورد، می تواند با وارد کردن آدرس جیمیل و رمز آن در یک گوشی، وارد دهکده شما شود و باعث مزاحمت برای شما و محیط بازی شما بشود. برای قطع کردن کامل دسترسی این افراد سودجو، کافیست که این کار را به دست ما بسپارید.

2- تغییر جیمیل سینک شده به بازی
گاهی وقت ها ممکن است اکانتی خریده باشید و بخواهید جیمیل آن را به جیمیل خودتان منتقل کنید و نمی دانید که باید چه کاری انجام دهید. خدمات فنی ما می تواند در کمترین زمان ممکن این کار را برای شما انجام میدهد.

 

3- انتقال بازی از یک دستگاه به دستگاهی دیگر

 

برای خرید و فروش اکانت کلش آف کلنز، نیاز به انتقال آن از یک دستگاه، به دستگاه دیگر است؛ یا به عبارتی از یک گوشی به گوشی دیگر.

 

 4- ذخیره بازی بر روی دستگاه های اندرویدی و IOS

 

گاهی وقت ها نیز ممکن است افراد قادر به ذخیره بازی به دلایل مختلف نباشند یا اطلاعات کافی درباره آن ندارند. خدمات فنی ما در این مورد نیز می تواند آن ها را راهنمایی کند.

چگونه ما به شما اعتماد کنیم؟

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید به این صورت ممکن است هر شخصی ادعا کنید فلان اکانت مربوط به ایشان میباشد و به این صورت ممکن است اکانت شخصی دیگر را از طریق ما هک کنید! خب برای این مسئله هم راه حلی داریم :

+ دریافت یک تعهدنامه و اقرارنامه که اکانت متعلق به شما بوده است و هرگونه مسئولیت قانونی این عملیات بازگردانی اکانت کاملاً بر عهده ی شما میباشد.

+ بررسی مسئول فنی ما از صحت ادعای شما :نظیر بررسی آیپی شما که به بازی متصل بود و یا ایمیل و …

شرایط و ملزومات :

1. داشتن شماره تماسی که به تلگرام متصل باشد،جهت ارتباط با پشتیبانی

شرایط بازگشت وجه

درصورتی که به هر دلیلی اعم از فنی و یا کامل نبودن اطلاعات و مدارک شما قادر به بازگردانی اکانت شما و یا سایر خدمات نشدیم، مبلغ پرداختی شما با کسر 5000 تومان که شامل کارمزد انتقال اولیه مبلغ به ما + کارمزد انتقال ثانویه مبلغ به شما + هزینه چک کردن اکانت شما میباشد کسر میشود.در نتیجه قبل از سفارش از موارد مورد نیاز جهت بازگردانی اکانت و .. اطمینان حاصل فرمایید.

--------------------------------
اگر سوالی در رابطه با اکانت کلش آف کلنز خود دارید، می توانید در قسمت نظرات بیان کنید تا در اسرع وقت به آن ها پاسخ داده شود

 شما میتوانید اصلاعات اکانت خود را تو قسمت نظرات بیان کنید تا ما پیگیری کنیم و اگر اصلاعات شما درست بود از طریق تلگرام با شما در ارتباط داشته باشیم هدف ما جلب رضایت شماست

  • نوشته : emad
  • تاریخ: سه شنبه 18 خرداد 1395برچسب:,

  • emad-se7en

    emad

    emad-se7en

    http://emad-se7en.loxtarin.com

    دانلود رایگان نرم افزار و بازیهای اندروید-PC

    خدمات : بازگردانی اکانت هک شده،تغییر اکانت سینک شده و …

    دانلود رایگان نرم افزار و بازیهای اندروید-PC

    دانلود رایگان نرم افزار اندروید و بازیهای اندروید- PC

    دانلود رایگان نرم افزار و بازیهای اندروید-PC